Széltolók 2008.09.15. 22:15

PL folyt.

Szóval eleinte csak lézengtem, próbáltam angol szavakat kivenni abból a hablatyból, amit beszéltek, meg megszokni, hogy a déli szél hideget hoz, az északi meg meleget, hogy az ember otthonába bármikor bejön a szomszéd, kiszolgálja magát sörrel a hűtőből, és elviszi a kocsikulcsot.

Amikor ez már mind ment, elkezdtek poénkodni, amihez megint kellett vagy két hét, míg rájöttem, hogy pontosan mikor is csinálják. Meg hogy min. És olyankor nevettem is.

Az igazi nagy élményt az a kánaán jelentette, ami felhalmozott sárkányanyag-mennyiség képében elárasztotta a varrodát. Meg hogy mindezt akkora padlón lehetett sniccerelni, hogy elkopott a penge, mire a végére értem.

Először egy óriáspolip megvarrásában segédkeztem, hogy elüssem az időt, míg tart a jet-lag, meg hogy kitanuljam a varrógépek lelkivilágát - mert az van nekik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ő Az.

 

Aztán szépen lassan elkezdtem a saját munkáimat is. Softkite-ot, NPW-t, meg mindenféle saját showkite-kreálmányt.

És közben ismerkedtem a csapattal, mindenhová magukkal cincáltak - igaz, nemigen tiltakoztam - mutogatták a tájat, az erdőket, a réteket, hegyeket, elvittek buggyzni, kite-cat túrára, meg mindenféle fesztiválokra, ahol felváltva kellett harcolni a sárkányokkal, a széllel, és a bámész emberekkel.

Meg Peter Lynnel, akinek a legfőbb öröme, ha felháboríthat, elképeszthet, meghökkenthet, és mivel egy zseni, mindezt a lehető legváratlanabb formákban képes előadni, így aztán amit művel, az valóban felháborító, elképesztő és meghökkentő. Mindig rohan, sokkal előbb tudja, mit akar az ember mondani, mielőtt befejezné a mondatot, így azt már rendszerint nem várja meg, és ha sárkányt lát elveszíti a fejét. Állítólag látták már százezres nagyságrendű digitális fotó és navigációs cuccokkal a zsebében, égre meresztett szemekkel, megállíthatatlanul begyalogolni az óceánba, mert valaki nem úgy kezelt egy PL kite-ot, ahogy szerinte kellett volna...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PL vezet (kb. harminc fok van...)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Folyt.köv.)

A bejegyzés trackback címe:

https://szeltolok.blog.hu/api/trackback/id/tr42665292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiteforce 2008.09.18. 22:36:06

Mostmár én is türelmetlen vagyok, folytatást kérünk, követelünk, meg jó szelet. :D

SirBolts · http://www.freeforum.hu/archigogo 2008.11.30. 18:55:26

FOLYTATAST!!!!!!!! :)
Nezem-nezem, de nem jon. Pedig igencsak erdekes lene olvasni az elmenyeidrol a kiwi-k foldjerol, ahol ho, part, ocean, minden megtalahato, ami csak egy kite-osnak kellhet.
süti beállítások módosítása